Hej, Så er vi kommet hjem efter 2 uger i Italien, vi hade booket et ophold ved Golfkysten på Una Poggio dei Medici, et resort lige nord for Firenze, vi blev indlogeret i meget flotte autentiske værelser stor og flotte, med en fin terrassere, vi havde udsigt lige til tee 1 og bjerge, meget flot, Una Poggio dei medici er absolut en mesterskabs bane, tjek længde inde i slå ud!! lækket layout meget kuperet terræn, foråret har været vådt i Italien og derfor havde de deres udfordringer, men bane stor godt, men med et meget stort minus, deres bunker, de var ikke gode, men da vi skulle hjem begyndte de at rive dem, Selve resortet er virkeligt dejligt og de er super søde og absolut rimelige priser, det er absolut et besøg vær. Jeg vil anbefale at man er mobil hvis man skal til Una Poggio dei medice ellers er man lidt isoleret og området tilbyder simpelthen så meget, er man til storby og kultur i vildskab så er Firenze kun 30km væk, en meget interessant by, men man skal lige være klar over at det er Italiens næstmest besøgte by!! men bare landskabet rund om Una Poggio er seriøst lækkert, 5-10 km der fra ligger Ciruito Mugello, en tidligere Formel 1 bane, som nu bliver brugt som test bane for de helt store mærker, det summer at motorsport der: https://www.mugellocircuit.it/.. Og så er der byen som er meget tæt på Una Poggio, der er nogle seriøse gode restauranter, jeg vil anbefale Fattoria Il Palagio, verdens klasse, vi kom 3 mand stærk og spiste og drak god Italiensk Chianti vin.. 125eu.. det er voldsomt billigt ;https://www.fattoriailpalagio.com/
Jeg kan kun anbefale Una Poggio dei medici, det er alle penge vær, hvis man ønsker at udvide turen så kørte jeg og min ven over til Cattolica som er en kyst by på Østkysten lidt syd for Rimini, man køre fra Una Poggio, mod Imola og derefter Cattolica, vi boede nogle dage der, det tager ca 2-3 timer, det er voldsomt bjergrigt der ligge en klasse golfbane ved Cattolica ;http://www.rivieragolf.it/en/, en meget god bane, sjovt nok lige op af en motor bane (Motorcykler)
God tur
Peter Mogensen.